➡️ TIP : Als je wil groeien dan moet de basis, je product niet goed zijn maar "SUPER". En als je weet dat 80% van je omzet gerealiseerd wordt door 20% van je assortiment dan weet je dat je continu moet sleutelen aan je "productmanagement".
Als je product of dienst niet "super" is, maw geen of niet genoeg USP's heeft dan ben je in een wereld van overaanbod maar 1 van de zovelen en jammergenoeg perfect inwisselbaar.
Welke zijn jouw topproducten ? Je bestsellers, hardlopers ? Welke zijn nodig om het assortiment te vervolledigen ? Op wat scoor je slecht ? Welke producten heeft de concurrentie die jij niet heeft ? Hoe kan ik innoveren ? Weten onze klanten en prospects wat wij in huis hebben, wat wij allemaal doen ? Of hoor je ook dat iemand (die zelfs al jaren klant is) zegt : "wij wisten niet dat jullie dit ook hadden, wij wisten niet dat jullie dat ook deden" ... .
Is hoog tijd om eens je assortiment, portfolio, dienstverlening onder de loep te nemen ? En een strategisch en innovatief productmanagement in jouw bedrijf te activeren ? Laat ons eens afspreken. STRATEGIEK